Saturday 12 January 2013

120113

Assalamualaikum...
Lama tak update sini...
Banyak nak taip...
Tapi maybe semua tu personal kot..
I need a listener right now..
Aku tak kuat.. :'(
Thanks for those yang nak lend ears, tapi.. hemm..
Too personal maybe..
Kenapa menda ni berlaku lagi????
Dari aku umur 3 tahun lagi, budak mentah, tak tahu beza benda betul atau salah sampai lah sekarang..
Bila masalah ni nak berakhir???
Pleaseeee understand me..
Hidup memang ada ujian..
Ye, aku tahu semua tu.. Tapi tak nak ujian niiiiiii...
I'm bored with you.. Bosan dengan janji-2 yang biasa kau mungkiri..
Kalau pape jadi kat aku dan adik-2 aku, kau lah yang salah!!
You've ruined my happiness..
Dah lah tension dengan kehidupan form 4..
Balik rumah, menda ni yang jadi..
Kalau aku decide nak lari rumah, ermmm, macam best je.. kau lah puncanya!! hemmmm..
Tapi kesian ah dekat mak aku..
She needs me..
I love you, mummy..
Mira, jangan ah pindahh. Jangan tinggalkan kawanmu yang sorang ni.. Memang orang lain ada, tapi.. :(
Ika, thanks, i'll try to be strong and act like nothing happen.. tak lari kot..
Fifah, kalau ada kekuatan, saya cerita..
Apih, masehh ah.. tapi personal kot.. finally, mu nak buka jugak resort world bagi beach ball.. haha..
Aliff, Thanks!!
Fara Hana, okay. Dah ready, insyaAllah cerita..
I wish, this will end.. Really hope..
Ya Allah, Engkau hentikanlah drama-2 ni.. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaMu..
Allah tidak akan membebankan seseorang melainkan yang terdaya olehnya..
Harap-2, aku dapat survive macam biasa kat sekolah..
Tak ingat dan tak nak ingat masalah-2 ni..
Aku nak belajar pon susah ke??
I beg you, please understand us..
Nak buat sesuatu jangan ikut nafsu.. Nanti semua binasa.. Guna akal yang Allah bagi..

-pen-off-

No comments:

Post a Comment